Hej!
Porttelefons-displayen har frusit, och går för närvarande inte att använda.
Problemet kommer åtgärdas imorgon eftermiddag.
Mvh. Styelsen
Hej!
Porttelefons-displayen har frusit, och går för närvarande inte att använda.
Problemet kommer åtgärdas imorgon eftermiddag.
Mvh. Styelsen
Hej,
Ett förslag om att installera en uppställningsanordning på dörren till cykelrummet togs upp på årsstämman. Vi har förståelse för önskemålet, men styrelsen har beslutat att inte gå vidare med detta. Skälet är att styrelsen bedömer att risken är stor att dörren lämnas öppen, vilket i sin tur kan ge obehöriga tillträde till fastigheten. Med tanke på tidigare inbrottsförsök vill styrelsen inte ta den risken.
Hej!
Nu har vi nya utemöbler på grillplatsen. Alla är välkomna och självklart hjälps vi åt att hålla rent och snyggt.
Mvh Styrelsen.

Hej,
Föreningens förvaltare Nabo har sedan en tid tillbaka gjort om rutinen kring påminnelseavgifter för förfallna obetalda avier som vi härmed vill informera om.
Vad innebär detta för dig som medlem/hyresgäst:
Ni kan alltid se ert totala obetalda belopp när ni loggar in på Nabo.se.
Vänligen,
Styrelsen